Zarządzenie nr 2/2020/D
Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 im. Janusza Korczaka
w Brennej
z dnia 05.02.2021 r.
w sprawie ustalenie terminów przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego
i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów do publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych zorganizowanych w publicznych szkołach podstawowych oraz do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych na rok szkolny 2021/2022 oraz o powołanie komisji rekrutacyjnej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Janusza Korczaka w Brennej przy ul. Leśnica 103 oraz przy ul. Góreckiej 224.
Na podstawie Zarządzenia nr 5/2021 Wójta Gminy Brenna z dnia 28 stycznia 2021 r.
w sprawie ustalenia terminów przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów do publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych oraz do klas pierwszych zorganizowanych w publicznych szkołach podstawowych na rok szkolny 2021/2022, dla których organem prowadzącym jest gmina Brenna zarządzam, co następuje:
§ 1
1. Powołuję Komisję Rekrutacyjną do oddziałów przedszkolnych
przy ul. Leśnica 103 w składzie:
mgr Alicja Gawlas – przewodnicząca
mgr Agnieszka Ogrocka - członek
mgr Magdalena Urbaś – członek
2. Powołuję Komisję Rekrutacyjną do oddziałów przedszkolnych
przy ul. Góreckiej 224 w składzie:
mgr Jadwiga Madzia – przewodnicząca
mgr Grażyna Piela – członek
mgr Joanna Skiba-Murach - członek
Terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego stanowi załącznik nr 1 do zarządzenia.
§ 2
1. Powołuję Komisję Rekrutacyjną do klasy pierwszej
przy ul. Leśnica 103 w składzie:
mgr Alicja Gawlas – przewodnicząca
mgr Iwona Madecka-Kozieł - członek
mgr Jolanta Dorda – członek
2. Powołuję Komisję Rekrutacyjną do klasy pierwszej
przy ul. Góreckiej 224 w składzie:
mgr Jadwiga Madzia – przewodnicząca
mgr Ewa Matuszny - członek
mgr Estera Korycińska – członek
Terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego stanowi załącznik nr 2 do zarządzenia.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik nr 1
Terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów do publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych zorganizowanych w publicznych szkołach podstawowych na rok szkolny 2021/2022, dla których organem prowadzącym jest Gmina Brenna
Lp. |
Rodzaj czynności |
Termin data od…do POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO |
Termin data od…do POSTĘPOWANIA UZUPEŁNIAJĄCEGO
|
1. |
Złożenie deklaracji o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w dotychczasowym publicznym przedszkolu/oddziale przedszkolnym w publicznej szkole podstawowej. |
od 8 lutego do 12 lutego 2021 r.
|
------------------------ |
2. |
Składanie wniosku o przyjęcie do publicznego /oddziału przedszkolnego przedszkola wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. |
od 22 lutego do 12 marca 2021 r.
|
3 maja do 28 maja 2021 r.
|
3. |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do publicznego przedszkola/ oddziału przedszkolnego oraz dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. |
od 15 marca do 19 marca 2021 r. |
od 31 maja do 2 czerwca 2021 r. |
4. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych |
22 marca 2021 r.
|
3 czerwca 2021 r.
|
UWAGA: zakwalifikowanie nie jest równoznaczne z przyjęciem kandydata do przedszkola/oddziału przedszkolnego zorganizowanego w danej szkole podstawowej
|
|||
5. |
Potwierdzenie przez rodzica (prawnego opiekuna) kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia. |
od 23 marca do 30 marca 2021 r.
|
od 4 czerwca do 9 czerwca 2021 r.
|
6. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych. |
31 marca 2021 r. |
11 czerwca 2021 r. |
Załącznik nr 2
Terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów do klas I publicznych szkół podstawowych na rok szkolny 2021/2022, dla których organem prowadzącym jest Gmina Brenna
Lp. |
Rodzaj czynności |
Termin data od…do POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO |
Termin data od…do
|
1. |
Składanie wniosku o przyjęcie do klasy I publicznej szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. |
od 22 lutego do 12 marca 2021 r.
|
3 maja do 28 maja 2021 r.
|
2. |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do klasy I publicznej szkoły podstawowej oraz dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. |
od 15 marca do 19 marca 2021 r. |
od 31 maja do 2 czerwca 2021 r. |
3. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych |
22 marca 2021 r.
|
3 czerwca 2021 r.
|
4. |
Potwierdzenie przez rodzica (prawnego opiekuna) kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia. |
od 23 marca do 30 marca 2021 r.
|
od 4 czerwca do 9 czerwca 2021 r.
|
5. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych. |
31 marca 2021 r. |
11 czerwca 2021 r. |